mongoklass

Idag har varit en riktigt bra dag. Vaknade relativt pigg och med ett bra humör och det var jag skit glad över! I skolan väntade matte engelska och lunch, sedan skulle jag och killarna (som vanligt är man ensam tjej haha) röra oss mot östermalms ip för att åka grillor med gympan. Gurra sa hela vägen att "Men är det svårt att hitta eller". tydligen var det ganska svårt pucko haha. Vart en jävla omväg och mycket "hoppa över stängsel" och hela den biten. men fram kom vi, tillslut. vart inget skridskoåkande för mig, man behövde inte om man inte ville :p Sedan efter inte alls lång tid fick man gå hem, och då rörde sig jag och gurra till bussen och mot Älta. På bussen slog det mig, nycklarna var hemma hos amanda. Fick ringa pappa, som kom och öppnade åt mig, men mendans jag väntade gick jag in på krysset och tog en french hotdog, så jävla hungrig! Ja det var vell min dag. nu lite senare ska jag iväg och kolla hockey med några. ska vell bli kul :p nöff nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0