... måndag

Inatt drömde jag att jag bodde uppe i himlen, och varje dag klättrade amanda upp för en stege upp till mig, för att ge mig mat och godis så att jag skulle överleva. Fast varje gång hon skulle klättra ner så ramlade hon och föll, ner till marken. Så jag kan fan inte förstå hur hon kunde överleva varje fall från himlen ner till marken, för nästa dag kom hon upp igen :S Drömmar kan vara konstiga dom haha.
Hur som hälst, godmorgon :) Har precis gjort mig klar för dagen, min buss går 07:37, så nu har jag en liten stund på mig. Jag hoppas att dagen kommer fortsätta bra, för det är ju så, att om man haft en bra morgon fortsätter dagen i samma takt. hej då


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha du e ju knäppp!

2009-02-09 @ 19:41:10
URL: http://amandabillerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0