måndag

just nu sitter jag hemma hos amanda och jag har precis tryckt i mig två wasa knäckebröd och ett glas apelsinjuise. Lite senare ska vi hem till Teo för att prova skidglasögon som vi ska låna imorgon när vi ska till romme och åka skidor :) Vi ska också till konsum för att köpa massa gott att ha på bussresan haha, för det måste man ju verkligen ha :P
Oh lord, tanken på att jag och mandis ska upp ca halv fem imorn får mig att känna lite ångest, haha, jag vill ju sova :D jaja, det kommer i vilket fall bli väldigt roligt! Hoppas att ni haft en kanon dag så återkommer jag lite senare mot kvällen.

Just nu sitter jag och manda och lyssnar på gyllene tider och roxett!
Så jäkla bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0