lördag

Idag har varit en mys dag. Vaknade vid 10, suck säger jag. Jag gick ner och fick en härlig syn, bordet var uppdukat med frallor, proviva, yogurt och kaffe, så det vara bara att njuta av en härlig frulle! Sedan tog jag en dusch och började lite smått att göra mig iordning. Kl tre tror jag det var så skjussade snälla Joel mig till skogås där jag träffade Jesper. har varit hos honom idag alltså, och vi har kollat på fotboll, filmer och käkat kebab :D Imorn är det skola och måndag, vilket betyder SKIT. orkar inte :p Det enda bra är vell att man får längta lite efter helgen, och jag har en del att se fram emot :) Hare

Den här bjuder jag på, för roligt hade vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0