Imran rahman min kära vän

Imran är en go och gla kille på 16 sommrar, han gillar allra bäst att hänga i flaten med sina kusiner. Imran har ett hjärta av guld, han vill alltid alla andras bästa. Imran tycker om att hänga vid rökstigen, det är hans smultronställe. Imran bara ääälskar att gå i skolan, han har typ.. mvg i alla ämnen. Offtast kan det vara svårt att få tag i Imran, för för det mesta spenderar han tid framför datorn och till pluggandet. Själv tycker jag om Imran, dock träffar jag han inte så ofta längre, men jag får tjata lite på honom att inte plugga så himla mycket. Imran är en fin pöjk han, från bangladesh!


Kommentarer
Postat av: Snake

va fint skrivet, bullarmedsocker.. jag blir jätte rörd :$

2009-02-22 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0