hej äckelvinterland

det är inte klokt hur mycket snö det är ute, det är som om himlen öppnat sig eller något... säkert 3 dm ;O Usch säger jag bara. här gick man och längtade som fan efter våran, och fick en liten gnutta hopp om att det inte skulle bli vinter igen, men gudarna retar mig, tydligen. Yaya, dagen har varit bra. halv tre åkte jag från älta och in mot slussen. där mötte jag mamma och joel. tanken var att vi skulle in mot djurgården och äta på slottet, men dom stängde fyra och vi var där fem över halv, och vi ville inte stressa så istället åkte vi till riddargatan och åt på sturekatten. Jag åt två hela smörgåsar med allt möjligt gott på + två kaffe, dubbelt av allt haha. var så jäkla hungrig. På väg mot bilen på grevturegatan såg vi två söta tjejjer sitta ute och fika, under markisen under två värmelampor och med två stora filtar omkring sig, jag och morsan ba; vem fan sitter ute, NU? haha, vi går förbi och då visar det sig vara mammas lillasyrra, min 17 åriga moster :D åh vad kul det var att se henne, hon är världens finaste verkligen. sen åkte jag hem, och vid ältagård åkte lyckligtvis pappa förbi, så jag slapp gå hela evalundsvägen hem, skönt! så har min dag sett ut iallafall, och nu ikväll får jag se vad som väntar. peace

Jag

en bild jag tog på djurgår'n

En innegård alldeles intill sturekatten. Mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0