Godmorgon alla glada!

åh vilket underbart väder! solen är ju framme och allt, är det inte grymt härligt? Igårkväll var jag med Johan bjurström jacob och Imran. Först mötte jag upp Jacob, därefter gick vi (med jacobs snygga pulka) upp mot centrum, där vi skulle möta upp Imran. Efter det gick vi hem till Johan och kollade på film, wedding crashers(?), grymt bra! Efter filmen var vell kl halv tolv nånting, och då gjorde jag och jagcob sellis hem, så det var trevligt :) idag är det Tisdag, fettistisdag och för mig känns det som om skolan sakta börjar närmar sig. jag får alltid lite små ångest när det är lov, fast bara när det är sånna här mini lov, varför vet jag inte :p men de chill, vet ju vissa roliga saken som väntar nu framöver, så det blir nice. men över till idag då, jag ska faktist träffa jeppe, vad vi ska hitta på vet jag inte än, men vi skulle höras nu på morgonen iallafall. har precis fått i mig frukost, och alldeles straxt ska jag hoppa in i duschen. Ni får ha en kanon dag :)

Man kanske bara är tvungen att få i sig denna going under dan? eller vad tycker ni? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0