en dag med mormor och brorsan!

Tjenare! måste bara säga en sak innan jag nämnen om dagen, förlåt imran, och nidal. bara för att ni är lite keffa så betyder det inte att jag är det haha, var bara allmänt trött, var därför ja inte pallade följa med helt enkelt :P
Idag kom brorsan in och väckte mig vid, vad var klockan... halv nio tror jag, härligt! Nej men vi hade planerat att gå upp i tid denna morgon, för vi skulle faktist iväg med våran kära mormor :) Vi gick upp och gjorde en god frukost, degade oss lite i soffan och efter ett tag gjorde vi oss iordning. vid 10:15 kom mormor, och inte långt innan att hon kommit så åkte vi iväg, till sickla. det som var nice var att det typ inte var nåågra människor där så tidigt, så vi var istortsätt ganska ensamma att gå runt i affärer, skönt va! Av mormor fick jag två söta tröjor, en bh och ett par trosor. Brorsan köpte en grymt snygg adidas väska, vart lite smått avundsjuk där, för själv skulle man kunna tänka sig en likadan haha! efter att vi fikat på waynes och gått i affärer så bestämde vi oss för att bowla, mormor vann, sen jag och sisst Dante, men det var skit kul! Efter bowlingen gick vi till donken och åt lunch. jag åt en såndär liten tunnbröd-sak med kyckling, sallad och salsasås i + en juise, var as gott. Jaa, sen åkte vi hemåt, och nu ska vi nog bara ta det lungt. härligt att det vart så fint väder också, man blir så himla mycket gladare utav det :)

aa såhär såg jag ut denna dag.


Den snygga väskan brorsan fick! den svarta

två puddingar som innom kort ska bli mina :D


Just då ville jag vara nybliven mamma :D

brorsan på imperial lanes

Du, mormor var grym!

Dena söta tröja kom jag hem med

... och den här


närbild wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0