det mesta är ganska jobbigt just nu...

jag vet inte vart jag ska börja. men mycket är istorsätt bara åt helvete. jag trodde nog att det skulle lösa sig, mellan dig och mig alltså. trodde vell fel. jag ville ju så gärna att vi skulle kunna gå vidare som vänner, men nu är allt fucked up! menar verkligen det, det är åt helvete. jag är så ledsen för din skull, men du måste förstå att jag måste gå efter mitt eget hjärta, inte ändra mitt beslut bara för dig.. det funkar inte så. jag tycker jätte mycket om dig, och vill verkligen att du ska veta det. men just nu är det bara gå vidare som gäller. det måste man göra.

Men en sak som får mig att känna mig mycket mycket glad, det är att jag, på måndag, ska bli plåtad för tidningen OKEJ, tillsammans med en tjej som heter elin harrysson! Det ska bli så grymt roligt. På måndag eftermiddag blir det av, på söder! Bloggaren och modellen Karoline ska styla oss och fotografen Emma Svensson plåtar! Finns även en tjej på plats som kommer att fixa hår och make up! är så förväntansfull! Jag och Elin ska komma dit osminkade och med bekväma kläder, för det kommer tydligen bli lite "häng" i studion :) ÅH DET SKA BLI SÅ GALET KUL!

karoline. så jäkla snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0