att försova sig

Jo precis, jag försov mig imorse. Fan detta får inte gå att bli någon vana, ajja bajja lisa. Men jag får faktist skylla på mig idiotiska telefon, den ringer inte även fast jag ställer den! Så jag vaknade halv ett. Ja så vad har jag gjort idag? Duschat, städat på mitt rum, ätit lite, suttit mesta dels här vi datan och pratat med amanda. Dagen har faktist går väldigt fort, skönt!
Och jag är på sånt jäkla bra humör! Känner mig så otroligt fri, och jag är stolt över mig själv! Jag orkade helt enkelt inte med något förhållande, det var bara massa problem hela tiden. Så nu är jag en fri kvinna och det känns underbart! Jag är redo att börja om på nytt, ägna stor stor del åt mina vänner. Ska blir en grym sommar att se fram emot. Hoppas ni mår bra och att eran vecka kommer bli lika härlig som jag hoppas att min kommer bli ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag missat ngt? Slut med din kille? :(

2009-02-11 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0