Åh vad roligt!

Vet ni? För ett tag sen, för sisådär 1 månad sen, då skickade jag ett intressa mejl till en tjej vid namn Karoline Karlsson, som sökte efter en modell. Jag tänkte varför inte liksom? Så jag skickade in några bilder och skrev lite om mig själv. Sen, IDAG, fick jag ett svart från henne. Hon ville jätte gärna ha JUST MIG SOM MODELL TILL TIDNINGEN!! Det är helt sjukt, så jäkla glad! Det ska bli så otroligt roligt. Men allt är inte klart än, håller på att mejla med henne nu om tid och sådär. Den 2 mars kommer det vara isåfall! Galet kul va? Jag, lisa braner, ska bli plåtad för en tidning :D Stört.

Karoline. Pause.se Fashion flash
Grym på att blogga. Och hur jäkla snygg hon är ska v inte tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0