urmysig dag igår hjärtat

Godmorgon. Vaknade med kramp i magen, nästan som smärta, så jag stannade hemma från skolan idag, pappa ringde och sjukanmälde mig. Men måste bara berätta om min och cissis dag igår.

Efter skolan handlade vi mat på ica inne i globen, sen hem till cissi och började lite smått med maten. Vi lagade fetaostfyllde lammfärsbullar med klyftpotatis och fetaostsås, hur gott som helst vart det, cissis ega recept faktist (som jag kommer att sno i framtiden haha). Vi satte på michael jackson, och satt och babblade på om det mesta. Kollade igenom gamla kort gjorde vi också, och planerade fredagen (idag). Tack för en mysig dag hjärtat.

Idag på dan däremot vet jag inte rikigt vad som händer. Har fortfarande ont i magen så ska bara softa tror jag. Ska nog ta en dusch alldelles strax och ro om endast mig! Låter bra tycker jag!

Lars Winnerbäck - svensk idol, helt klart. Helt Underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0