Tyresö centrum

Imorse tog jag mig en kort tripp in till tyresö centrum. Orkade verkligen inte åka in till stan eller nacka forum, så tyresö passade alldeles perfekt idag. Handlade julklappar till ebba, magda och agnes, samt en lite sak till mamma. hittade inget till dante eller cissi, så får kika vidare typ på tisdag, då jag och cissi ändå ska till nacka forum och betala av en del av resan!

Kan nämna lite kort om gårdagen. Vi hade hur trevligt som helst hemma hos morfar. God julmat och en massa skratt. Ska jag berätta vad jag fick? hehe. Jag fick peeengar (direkt in på kortet till resan), en jätte fin kofta från rom, massa härliga cremer till kroppen, smink från ysl och clinique, annat smink och andra småsaker. tack för det! Ikväll kommer folk från pappas frus sida, och det blir som en lill-jul idag igen haha. Mer klappar och mer julmat, ohyeah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0