skrämmande

Snart har ett helt år passerat igen, och det känns bra men också ledsamt. Ska jag behöva lämna det här underbara året bakom mig? Det sista året du och jag hade tillsammans..

Men jag har å andra sidan så många planer under 2010 att det är helt sjukt. 2010 kommer verkligen blir mitt och cissis år, för vi har så mycket framför oss som väntar!

Lite saker som händer 2010 (i ordning):

- Jag och cissi drar till fjällen.
- Jag och jessica fyller 18!
- Jag och pappa åker till london och kollar fotboll
- Jag & familjen åker utomlands
- Bajen bortamatch. övernattning
- Cissi fyller 18!
- 11 pers drar till rhodos, jag och cissi och grabbarna!
-kryssning!!!!!


Kommentarer
Postat av: jessica

sååååååååå jävla bra

2010-01-01 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0