måndag 7 december

Dagen har varit bra, om man bortser från att jag och cissi fick plocka 10 kg sill i kallkökethaha!!!! Hur som helst så åkte jag in till tcentralen och mötte upp världens bästa jacob efter skolan, gick till cp (coffe place) och tog en fika! Nu ligger jag i sängen och pumpar musik, ebba grön och John mayer för tillfället!! Musik räddar nog många människor här i världen, för vad vore man utan musik? Helt stört vad beroende man är, iallafall jag. Ikväll blir det lungt, borde nog plugga lite senare?

på lördag blir det drinkar hemma hos elin med tjejjerna! Ska bli hur trevligt som helst, och detta är ju självklart för att våran elin snart fyller 18 !!!



Från vänster: Jag, jossan, verran, elin, christina och anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0