lång dag på stan

vid halv tolv på dan åkte jag och cissi till strandhallen och kollade när brorsan min lirade st cupten. Grymt kul att kolla på grabbarna, grymt duktiga. Roligt att dom vann också :) Efter åkte vi in till stan då var vell klockan runt kvart över ett. Vi gick nu runt i dom flesta affärerna - tomhänta. Men tillslut hittade cissi en grymt snygg kjol, som hon snyggingen ska ha på nyår! Själv hittade jag ett par klackar som också följer med på fötterna på torsdag!!!! Nu ska jag och morsi äta, sen blir det att ta det lungt hela kvällen - allt för att bli bättre tills på torsdag! Hoppas ni haft en mysig dag kära läsare ♥

- På nyår ska jag ha på mig: Svart och silvrig paljettklänning (kort och figurformad), kort svart kavaj, svarta strumpbyxor och svarta klackar! Visar bild typ, imorn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0