julen vart lite mer än vanligt

Började julen hemma, paket i strumpan, julfrukost, kalle, julmat, öppna paket, ja ni vet.. det vanliga. Sen drog jag vidare till vällinby till min morbror jeppe & ullis. Det var jag jeppe ullis, älskling therese, carola, basse, basses brorsa, micke och hans tjej, mickes kompis och hans tjej + patrik. Vi hade skit kul verkligen. Mamma och dom stannade hemma, och man kan verkligen säga att vi fick en lyckad julafton som var en enda stor fest! Tog taxi hem till bromma hem till min morbror, då vi somnade som två stockar.

Idag har vi varit hos farfar med alla kusiner och så. Mer klappar och mer julmat, tror det räcker för min del nu :)
Imorn blir det stan med två utav mina favvis bruttor, cissi och jessica!!!

www.internetboken.se du betyder hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0