Im bored

Jag är så uttråkad. Man kan inte vara ute, och inne är det varmt, visst, men finns inget man orkar göra.
därför, här får ni en lista!!

Possetiva saker in mitt liv just nu:
- Jag har en vän vid namn cissi som jag alltid kan vända mig till vad det än gäller.
- Jag och tio närstående vänner har äntligen bokat rhodos 4 juli-18.
- Det ser ut att bli en vit jul äntligen!
- Jag blir arton snart
- Jag och cissi drar till fjällen snart
- JULLOV

Mindre roliga saker just nu:
- Jag orkar inte engagera mig när det gäller skolan.
- Lite jobb just nu = mindre pengar.
- Inte köpt en enda julklapp än, bradär!
- Det är kallt och jävligt utomhus.
- Allmänt deppig över saker som hänt.
- Irriterad på en viss person.

Nej nu ska jag ägna lite tid åt bara mig mig mig. Hur låter det här? - Lägga sig i ett varm bad, skrubba kroppen, smörja in sig, måla naglarna, och smeta in ansiktet i en härlig ansiktsmask? Låter bra va? Later // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0