fika på cp

Vart en kvällsfika på cp (coffe place) med gänget, dvs jag cissi faisal armin och simon. Himla trevligt (HOST), haha alla var fett trötta och fett bittra, förutom jag och cissi som satt och skrattade åt precis ingenting.
Ikväll händer ingenting vad jag vet, är hur trött som helst. Lär väll hänga med cissi lite senare?

LISTA IS THE SHIT

Längtar du mest efter just nu? - Att få åka till Rhodos snart

Dagens bästa händelse? - att jag fick träna fotboll igen

Något som fick dig att skratta senast? - cissi på coffe place haha

Vad åt du senast? - köttbullar potatis gräddsås och lingonsylt

Senast du pratade i telefon? - på coffe place med morsi

Kläder just nu? - Jeans leggins, svart linne och grå kofta + raggsockor

Frisyr just nu? - halvblött hår uppsatt i svans

Humör just nu? - uttråkad (sitter ju och skriver en jävla lista)

Vad ska du göra härnäst? - Ta bort sminket och bara softa

Hur många kuddar sover du med? - två st, ibland tre

Vad gör dig glad just nu? - att jag har världens finaste vän som jag kan prata om precis allt med (cissi), jag har en familj som alltid ställer upp, jag har precis börjat om ett nytt liv.

Vad ser du om du tittar till höger? - Fönster och en massa snö

Favoritlåt just nu? - allt med u2, lars winerbäck och melissa horn

Favorit klädsel? - jeans, converse och skinnjacka!

Drömmer du mardrömmar? Ytterst sällan

Vad är det för färg på din ytterdörr? - vit

Vad har du druckit idag? - vatten, chailatte och mjölk

Det sista du sa högt? - "HEJHEJ, SKA BARA KISSA"

Det sista någon sa till dig högt: "ASSÅ HAN ÄR SÅÅ SNYGG"

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här tror jag

Vad gjorde du klockan åtta imorse? - Sov som ett litet barn

Nämn något som gjorde dig glad igår? - haha (a) *fniss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0