en tripp på stan

Åkte in till stan tidigare idag och mötte upp gänget. Först kollade vi runt lite i gallerian för armin och dom skulle kolla på skjortor. Haha vet ni? Inne på en affär så började dom kolla runt blan en massa skjortor, och dom hittade några dom tyckte var fina, sen visade det sig att det var brud avdelningen haha, idioter! Efter gick vi till coffe place (cp) som alltid. Jag åt grillad ciabatta och chai, mums. Ikväll blir det att sitta hemma och knarka te och en massa bra för kroppen, förkylningen har blivit så mycket värre och hostan har förvärrats något enormt. Måste bli frisk tills nyår det bara är så!

Ni vet kuvertväskan från kenzas collection? Den fick jag av världens bästa cissi och jag vart sååå glad! Hade verkligen önskat mig den, tack igen stumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0