en lyckad kväll

Igårkväll började jag och cissi hemma hos mig, sen bär det av hem till adam, där vi inte stannade sådär jätte länge pga en sak. Men det var kul så länge vi var där iallfall. Istället åkte vi till londinviadukten där bland annat simon armin gabbe jim och petra från skolan var. Vi hade sjukt roligt verkligen!

Påväg hem hoppade jessica på bussen vid sickla allé, och vi åkte alla tre hem till mig och sov som tre små grisar.
Nu på morgonen har vi haft jätte mysigt, ätit frukost och tänt ljus, suttit och pratat och så. Nu ska jag duscha och plocka undan lite, sen lite senare bär det av mot tyresö eftersom det är st (ska bara kolla inte spela).

Ha en bra dag // Lisa.
Lisa Josephine Braner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0