en dag med jess och cissi

Idag vart det shopping med favoritbruttorna. Himla mysigt hade vi. Softade runt i början, ingen hittade nånting.. så vi satte oss ner och lunchade på waynes och snackade en massa skit. Sen gick vi runt ett ganska bra tag, och jag kom hem med världens härligaste kofta (jag är kär!) + en svart midje kjol från veromode. Cissi köpte snyggaste skorna från footlocker (Lisa och jessica jätte avundsjuka), en parfym från dolce + en skjorta. Jessiva köpte siden leggins!!

Ikväll ska cissi sova hos mig eftersom att jag är ensam hemma, och under kvällen gör jacob farre vicky hatem oss sälskap. Ska bli ruuuligt som bara den. Tror att david kommer förbi också om vi får tag på honom? Kram från mig!

199 :- halva priset! Snyggare på och hur mysig som helst!


Kommentarer
Postat av: Jessica

du är så gullig - kul att du gillade bilden! koftan är sjukt fin. blev lite avis på den med! det var sammets leggings jag köpte älskling inte siden hahaha! tack för idag, vi ses innan nyår... massvis med kramisar <3

2009-12-26 @ 21:14:52
URL: http://internetboken.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jättesnygg tröja! Den skulle jag kunna tänka mig att ha själv....

Kram Mormor

2009-12-26 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0