att skriva av sig lite

- man lär sig av alla relationer. Ångrar ingenting som har med oss att göra. Jag saknar dig det gör jag, men det var nog meningen såhär, tror du inte? Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

- Du fick mig att inse många bra saker. du fanns där för mig, hjälpte mig, stöttade mig, men var allting bara ren falskhet?

- Nya vänner uppskattas alltid, du har visat mycket på så kort tid. tack hjärtat

- Du är verkligen svår att läsa av..

- Detta är typisk vänskap om kommer hålla livet ut, bara något man känner på sig. Du har hjälpt mig med så mycket, och allting känns bara så jäkla bra tillsammans med dig. Ställer alltid upp för dig, vad det än är.

- Bra att jag har dig, du är lika störd som jag haha. fred ut

- tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0