20 december

Godmorgon! Jäklar vad vitt det är ute. Hur fint som helst, och mysigt som bara den! Man vill bara vara inne och grotta ner sig med en massa filtar och dricka te i mängder! Just nu sitter jag vid köksbordet med min stora morgonrock och dricker kaffa (tack gode gud att du finns!!!). Har träning 13:10 och känner mig inte så jätte taggad just nu. Men det blir säkert hur roligt som helst när jag väl är där. Eller vad tror ni? Ha världens bästa dag :)





Lars winnerbäck - hjärter dams sista sång. Hans musik kan få vilket snö som helst att smälta...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi närmar oss julen stumpan, och ännu mer närmar vi oss våran födelsedag. vi ses snart <3

2009-12-21 @ 14:09:00
URL: http://internetboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0