17 december

Vi börjar allt mer närma oss jul, och tiden bara rusar iväg med en fart jag verkligen inte hinner med. Så mycket man vill säga, så mycket man vill göra och hinna med. Men tiden går för fort.
Men det var inte det jag vill komma fram till. 17 december... En enda vecka kvar till julafton, och först nu har den där julkänslan hamnat hos mig. hur mycket snö som helst, och hur mycket som helst man måste göra - innan den 24e.

Efter skolan åkte jag hem till roddan, var tvungen att hämta min kamerasladd bland annat. Förövrigt satt vi och pratade, kollade tv, checkade in lite stuffs på datan (visade bland annat hotellet vi bokat, och han tyckte det såg jätte fint ut). Det var verkligen skönt att träffa honom, han är ju trots allt den person som står mig allra närmst, och en av dom som har störst betydelse i mitt liv.

Sen till dig hjärtat (cissi), Se till att vila ut dig nu riktigt ordentligt, och ägna så mycket tid som möjligt till just dig! Drick mycket vatten och se till att bli frisk så att det inte dröjer allt för länge innan man får träffa dig. Vekligen krya på dig! 

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24


Kommentarer
Postat av: Johanna

kanske en för personlig fråga, men varför gjorde du och din kille slut? :o

2009-12-18 @ 16:08:30
Postat av: Lisa

hej johanna. Vi var tsm i nästan tre år, så våran kärlek dog nog ut lite. Vart mer som vänskap mot slutet. Älskar honom fortfarande och han kommer alltid att ha en stor plats hos mig.

2009-12-18 @ 16:42:08
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0