vilken bra dag

idag har jag hunnit med mycket känns det som. dagen började med att jag och manda åkte in till sickla galleria för att köpa slingpaket till mig samt gå lite i affärer. vi stannade vid donken också och köpte oss en varsin kaffe. vid bussen sen när vi skulle hem så åkte lyckligtvis farsan förbi, så vi fick skjuss hem! :P Pappa släppte oss utanför jaken, och utan att förvarna honom så klev vi bara in hehe, bara sådär liksom. Vi chilla där ett tag, sen förbi david, men han ville inte ha oss där så vi svängde förbi lekplatsen och nördade oss lite. Sen var det visning, amanda och jakob följde med. radhuset var precis i mammas och min stil så nu är det bara att hålla tummarna. och vet ni? utanför huset hade dom som ett extra hus med fönster och så, jätte mysigt, och isåfall om vi nu köper huset så ska jag få bo där hihi :) efter det lämnade vi jaken och när vi kom hem till mig så slingade amanda mitt hår! Får se hur resultatet blir snart! Hoppas ni haft en cool dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0