torsdag

Hej alla fina människor! skärtorsdag idag då, vad det innebär har jag ingen aning om, men jag antar att det är nu man ska gå påskkärring, typ. Men vad händer idag då? inget vidare väder direkt, men kl ett ska jag mamma brorsan och älskling åka in till stan och fika på mammas jobb, sedan åker vi till åkersberga med joel där vi ska sova inatt, och tidigt imorgon bitti ska vi åka med cinderella! skojsigt va? :P fast inte en 24 timmars kryssning, utan bara över dan, så vi och släkt och vänner ska åka på en dagskryssning där det bjuds på påsklunch och lite så. vad gör man inte för familjen haha? Ni får ha en underbar dag!

hehe kolla vad jag hittade. gullig jag är.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0