torsdaag! och ännu en dag med aaaamanda

Tjenix! härlig dag idag. Har haft kallkök, hygien och hotell idag i skolan, riktigt skönt att slippa alla cp lektioner som svenska och matte! Efter skolan åkte jag och manda in till stan eftersom jag skulle till frissan. Gullig du var som hänka på föresten! Jag vart nöjd, blev ungefär så som jag hade tänkt mig. Men eftersom jag var så himla mörkhårig innan så kan jag ju inte bli jätte ljus pang bom, utan får göra som sören sa att göra slingor på slingor. så snart kommer mitt hår vara exakt som jag vill ha det! :D På bussen hem vart det "planerings snack" hehe. Jag och amanda älskar nämligen att planera, som hos frissan då vi planerade om min och amandas blivande lägenhet som vi ska inreda så ballt haha, men nu gällde det om helgen och nästa helg då amanda fyller åååår, ska hitta något riktigt fint till henne!

vi och våra korvar hahaha. gött me körv



De du o jaaa, och det är så det ska vara, jämt :)

Kommentarer
Postat av: amanda

2009-04-17 @ 06:00:16
URL: http://amandabillerot.blogg.se/
Postat av: amanda

jag vill inte ha någon pressent! Ge mig bara kööörv och ditt sällskap så blir jag glad! :) (& så super vi skallen av oss) hahah...

2009-04-17 @ 06:01:35
URL: http://amandabillerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0