tisdags kväll

Jag och Amanda drog ju som sagt hem till elin och hennes brorsa, det kom dit jätte roliga människor och vi hade det jäkligt skoj!! Dansa gjorde vi också haha, som bara den ;P Bland annat till magnus uggla och gyllene tider !!! tunga grejer de haha. Nej men sen drog jag och amanda ganska så tidigt vid sisådär halv två tjugo i två, och när vi kom hem så käkade vi lite frukt och sen bums i säng, båda var helt slut haha. Så inatt har jag alltså legat bredvid en fet kvinna som har tagit ALL jäkla plats haha! nästa gång får amanda ligga på golvet alltså :)
Nu idag så vaknade vi vid ett, och varken jag eller amanda brukar sova så länge så vi har lite smått ångest eftersom heeela dan har gått haha, är vi normala? Nej men vi får se vad vi hittar på nu, kanske drar hem till amanda eller nåt. HA DE BRA!
Och lite bilder från igår kväll, mest på oss tjejor :D

Jag amanda josse och jessica!!!

Wohoo

Snygga brudar !!

Elin var ju gaanska så taggad under kvällen :D

Meditation? :P

Och dans var det ju självklart !!!

amanda elin and moi!

yeeeey

Dom var inte bättre dom på att vara "dj" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0