tisdag

Åter igen en kanon dag! Och jag blir som en helt annan människa nu när våran äntligen är här! det känns underbart med sol, ljus och värme. Ok nu ska jag väll inte överdriva men man känner ju klart att man är påväg mot ljusare tider!!! visst! men nog om mitt klimat snack, förutom att dagen har varit skitbra så har det väll inte hänt sådär svin mycket. Efter skolan tog jag som vanligt sellis med mongogurra haha, och därfter hem för att hämta massa kläder hos mamma, och sedan med bil hem till daddy! Väl hemma där har jag bara spenderat tid med mina systrar, för oj vad jag har saknat dom! Och nu, efter en god middag funderar jag på att gå ut och springa, men eftersom jag vet att det inte kommer gå i uppfyllelse haha, så borde jag nog istället sätta mig ned med mitt fördjupnings arbete! KUL ;D;D;D;D;D;D njaaaaaaa.

man mår bra av sol! mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0