tisdag

Hej på er, och godmorgon! sitter nu här vid matbordet och har precis gått i mig lite frukost, funderar också på vad fan jag ska göra i en och en halv timme... kan ju alltid städa mitt rum, det behövs verkligen, skulle också bara kunna slänga mig i soffan och kolla tv, ta en låång dusch kanske.. ärsch jag får se, det jag ville komma fram till är att det är så förbaskat härligt med sovmorgon för man behöver fan inte stressa!! och att stressa är det värsta som finns,
Juste! kan ju bertätta en sak. förmodligen (inte helt säkert än, för har inte bestämt mig) så ska jag få ytterligare ett modelljobb! Var när och inom vad tänker jag  inte berätta (än) men jag kan säga att jag kommer blir riktigt jäkla snyggt sminkad! :) så jag är väldigt glad just nu, men som sagt, det är inte helt säkert än! Simma löööngt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0