tisdag

Hej. har inte skrivet på några dar nu va? vet att ni saknat mitt intressanta skrivande haha. Igår kväll var jag och älskling och massa skarpnäck folk hemma hos valle (som snart åker till usa igen :/ ), och vi hade det jäkligt chill med vattenpipa och skit, nice! Aa och idag har jag bara haft skola, har faktist varit en bra start på skolan nu så här efter lovet måste jag säga :) Kl fem ska jag till bästa kompisen amanda på grillning, ska bli så himla mysigt. Vi sa också att vi skulle passa på att snacka av oss lite, för det är hon och jag gaanska så bra på hehe. Kanske planerer lite för helgen också, vad vet jag ;) Nu ska jag fortsätta på mitt fördjupningsarbete om mitt landställe Utö, har redan hunnit med fyra Afyran! känns ju skit bra alltså!! ha en fortsatt bra dag readers.

Lite bilder från utö som jag tänkte ha med i arbetet!








Visst är dom fina! Och kan ju lika gärna nämna att hit ska jag och amanda panda i sommar, det är fan på tiden att hon följer med! Det blir coola bananer alltså!

Kommentarer
Postat av: johanna

låter myyys! men visa lite bilder nu :D

2009-04-15 @ 17:51:27
Postat av: Amanda

Det ska bli så kul på utö i sommar! Loove you best friend!

2009-04-16 @ 11:01:07
URL: http://amandabillerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0