söndag

har varit i huddinge idag från typ kl 2 till 5, både min syrra och brorsa hade turnering och båda hade gått till slut spel, brorsans lag tog silvermedalj och syrran guld, bra där :P måste ha fått sina talanger från syrran haha. Fast fan vad kallt det var, höll ju på att bli tokig, inte precis så att man fick stånd direkt, nej men de va kul. Nu kom jag precis till skarpnäck, cia skjussade mig, och nu ikväll får vi se vad som händer, man kan ju hoppas på nått kul! Hade gött

I somras när vi va i Umeå, roddans bror och syster !

Roddan och roddans morfar, lika haha.

roddan och casper (Gaaay)

vovvsingar

jag rodd och marcus

stugan vi bodde i

fulbild på mig och rodd :D lääänge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0