sommar, sommar och sol!

Hej! Det är grymt härligt väder idag, det är både varmt och soligt. Men endå är jag på sämsta humöret, tänker inte gå in på vad, men känner mig verkligen SÅ HÄR irriterad! Kvällen igår vart iallafall jätte trevlig, vi var jätte många trevliga tjejer i basses nya lägenhet, bara tjejer, och det var skit kul. Vi snackade, dansade och körde "jag har aldrig". Jag och amanda kom väll hem rund kvart över ett och då gick vi och la oss på dirr. Sen nu imorse tog jag 10:40 tåget från södertälje och åkte sedan hem till roddan. Var inte där så värst länge, utan åkte istället hem och fixade lite saker. Nu sitter jag hemma hos pappa för att aaaallla kläder är typ här, så måste ta med dom till mamma eftersom jag är där nu i veckan. Sen framåt kvällen ska jag och älskling passa brorsan, eller passa och passa, han klara väll sig själv men vi ska iallafall laga en god middag och äta ute, ska bli mysigt. ha en bra lördag kära läsare :) xxx

Nya mocka jackan, en ny favorit yihooo!



Och tänkt att jag inte tröttnar på låten. skit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0