skönt att veckorna går så himla fort!

Det är liksom redan torsdag! skönt som fan. kan nämna gårdagen lite kort. efter skolan åkte jag och fina cissi till tyresö gymnasium för att bland annat chilla med madde och andrea, hade aldrig tidigare varit där förut så de va kul. Efter att ha varit där ett tag så åkte vi hemåt. men över till idag. dagen har varit bra men seg. har stått i kallköket för det mesta. Idag gjorde vi pocherat ägg på toast med någon röra till förrätt, och en riktig jäkla god fruktsallad med grädde, gästerna berömde så man ska vell vara ganska nöjd ;) sen hade vi hygien och hotell, och nu är jag ääntligen hemma! ska nog ner till ip sen och kolla träningen, för har skit ont i foten så vette fan om det är så bra om jag antränger den. nåväl, hoppas ni haft en bra dag, min har väll varit helt okej :) har haft bättre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0