onsdag

sitter här endast i handduk, har precis duschat och känner mig jäkligt ren. passade på att skrubba hela kroppen, samt en rengöringsbehandling i fejjan! känns sköönt. En sak som inte känns lika nice, det är en irriterande finne som dykt upp i pannan på mig, och att jag får finnar är som att victoria silverstedt inte skulle ha några tuttar........... Nej men det händer otroligt sällan kan jag säga så det känns lite surt!! Men men, det finns människor som inte ens har mat för dagen, och jag sitter och gnäller över en finne, glöm de ;/... Idag har jag vart med manda hur som helst, vi drog ner till X för en pommes, sen hem till amanda och kollade skräck film, "i know ho killed me" med lindsay lohan, ganska bra faktist. nej nu ska jag gå och sova, och imorn ska jag berätta vart jag ska på fredag! ;)

min fina amanda josefina

Vi åt annas banan och saft! muuumsi

.. NEXT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0