oh its friday, im in love

den låten spelar jag alltid sönder just på fredagar, dels för att den gör mig så förbaskat glad och taggad, men också för att dom just sjunger om fredag. tidigt efter skolan åkte jag och manda panda på en shoppingtur. jag hittade direkt min snygga klänning men för amanda tog det ett tag att hitta det hon sökte, men tillslut åkte hon därifrån med en riktigt snygging. Nu är vi hos amanda i tälje, och ikväll ska vi fira amanda eftersom hon har fyllt år.
vill också nämna en liten rad om det fantstiska vädret som vi haft idag, helt underbart hoppas det håller i sig nu vafan :D



Sen vill jag bara säga till min pojkvän rodney lundin att jag älskar honom över allt annat på denna planet. utan dig inget mig helt enkelt, så är det. Du är ljuset i mitt liv som får mig att känna mig stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0