måndag

hej. idag känns det som att jag har hunnit med många. kl 11 åkte jag in till fridhemsplan för en lunch med mamma och joel. vi luncha ute i solen alldeles vid västermalmsgallerian, och jag åt grillad panini + kaffe. det var gör härligt! sedan vart det in en sväng i västermalmsgallerian och därifrån kom jag med en par chinosliknande braxer från hennes + tre par solglajjer vilket kommer komma väl till användning! Sedan vart det tub mot skarpnäck, och jag och roddan satt på hans veranda och bara glassade i solen. Tillslut vart det nästan för varmt, så vi kollade buss och drog oss mot Älta, där vi träffade nidal en sväng, vi alla tre tog en walk mot ip. Efter ett tag skulle nidal in till sjöstaden och gymma, så jag och roddan gick hem till mig och lirade boll med brorsan, varmt som satan! En riktigt härlig dag, vi får hoppas att vädret håller i sig tills imorgon då jag och roddan ska hitta på något ritkigt mysigt med mina syskon. Vad får ni veta imorn ;)
Ikväll blir det gurkstavar chips och dipp, jag och rodd ska ha det myspys ikväll har vi bestämt!

lunch

ätarn

njööötarn

rodd som knappt ville vara med på några bilder

två utav brillorna jag köpte!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0