hemma hos älskling

yes, jag har hjälpt honom att städat hans garderob, och det behövdes kan jag säga! Ikväll är det både visning och träning, och inte vilken träning som helst, utan fotbollsträning!!! har inte lirar på över ett år, och innan det tränade jag konstant i hela 9 år! Så nu tänkte jag att jag skulle börja träna lite igen, för jag saknar fotbollen som fan, förut var det typ fotbollen jag levde på liksom. så ska bli skit kul :)

här kommer lite bilder från förra veckan, men för det
mesta från denna helg! Ni har ju sagt att ni vill att jag visar mer bilder..

på fredagen åkte vi från mig till valle..

vi fotade lite vid bussen haha


Innan vi kom till stugan så hade vi vart hemma hos johan och chillat.
kolla hur som kollar på varran haha !!

coolingen själv röker piiiipa

johan + bira = sant

boysen och amanda

På lördagen gick jag och amanda ner till IP och njöt av solen

Vi hade det så mysigt så



Vi var också i sickla en sväng, där vi bland annat tog en kaffe på la donk!

och jag posar i mina snygga kockkläder :P

FYFAN! :D

hahaha nilo! skönaste personen jag nåågonsin stött på!



Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad kul att du kommer på träningen gumman ! :)

2009-04-21 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0