Härliga vårväder!

Igårkväll hände vell inget speciellt. jag roddan och massa andra drog till ip där vi tände en brasa, sen snacka vi typ bara. wohoo. nej men de va tråkigt så jag och roddan drog hem och myste istället. Idag var det ju lika fint väder som igår, så jag och alla grabbar drog till ip och lirade boll (eller inte jag, jag kollade mest på). Sen skulle ältas alag lira match, så vi satt på taket och kollade lite, sen drog jag hem. Nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma hem från ica, vi ska grilla hamburgare FYFAN VA GÖTT. Ikväll blir det antingen grillning och myspys i ulvan med massa älta bor, eller så siktar man på fest, får alla siii hur det blir!!

Ps. går fortfarande inte att lägga in bilder. fattar inte varför D.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0