härliga måndag

Kom hem för ett tag sen, och har nu suttit med bärbara ute på altanen i solen, jätte härligt! Var nästan så att det vart för varm, eller det vart snarare för varmt så jag gick in. skoldagen har varit bra förutom att jag varit så jäkla trött, och sen känns det ju lite små deppigt att inte ha min fina amanda i älta denna vecka, men men, ska endå parta med henne i helgen yihoo. Ikväll är det bajen dif som ni alla säkert vet, och kl 20:00 kommer jag alltså sitta bänkad framför tvn!!!! tror också att jag kanske ska träffa jaaaken.

Det där att tönta sig är ju bara fööööör roligt. men vafan....







Och lillasyster Agnes ville också vara med, min blonda trollunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0