fredagens och idag!

Tja! fint väder -igen- och det får mig att må så himla bra! det känns verkligen att vintern är gone nu. Fredags kvällen vart väll inte som vi hade trott. det började med att jag och gurra fick skjuss till huddinge av gurras pappa, va där ett ganska bra tag, lyssnade på när benjamin och kkv rappade och lite så, och slutade med att jag och gurra satt på donken i slussen haha! sen hände det en ganska komisk grej där haha, fan va roligt! kom vell hem vid 20 över ett, så det var lungt.
Men över till idag, kl 12:20 går bussen från ältagård, och då ska jag och mina fina vänner amanda och jessica in till stan och bara sätta oss nånstans i solen och dricka kaffe! mysigt. hörs senare!!!!!!

Dom här låtarna sjöng dom bland annat igår, kanske inte riiktigt i min smak men dom va grymma!

Kommentarer
Postat av: björn

fjortis dunk , skit grymma för du lyssnade på dom en gång i tiden

2009-04-04 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0