en förmiddag i sickla

Tog bussen från centrum till sickla, och i älta gård hoppade elin på med en viss person haha, fattade ingenting där ett tag haha :D Vi satt där på bussen och snackade på, och kom fram till att hon och jag på tisdag ska gå och ta en fika eller så, ska bli jätte mysigt, jag gillar elin :) men iallafall, väl framme i sickla så fastnade vi inne på vero moda hur läänge som hälst, för vi provade och provade och jäklar vad fina kläder dom fått in! mamma köpte snyggaste jeansen och en jätte söt tröja! Efter det gick vi till gina tricot, och där köpte jag ett par vita jeans leggins + en jätte fin blå lite längre kofta! Innan vi åkte hem gick vi in och kikade inne på guldfynd, och jag köpte mig en fet klocka + en present till min älskling! hoppas han blir glad! :) Ikväll ska jag mamma och brorsan grilla, sen ska jag till min prins och sova, jag saknar honom redan. kram på er

Snygg! erkänn!!

Jeansen och koftan. ljus bild i know!

jag och mamma fikade när vi kom hem.





Kommentarer
Postat av: Anonym

skit najs klocka :D

2009-04-26 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0