amanda o jag!

Åh vad härligt det är att duscha! skulle kunna duscha hur jäkla länge som helst fan. Och framförallt nu när vi har en sån där vattenfalls dusch, åh den är grym! iallafall... vart bjuden på käk hos mandolini, mette hade gjort nått nyttigt skit, men ojojoj så grymt gott det var! efter maten skjussade jag tjockisen med cykeln till älta gård, för att JAG skulle få sälskap haha, sen åkte amanda med bussen hem igen. väl hemma så åkte jag med farsan till skogås för att hämta min påse hos farfar som vi glömde sisst. vilken bra dag det har varit! Och imorn har vi första dan i kallköket, ska bli kul. vi ses

Och jag vet, jag är dålig på det där med bilder! men jag ska bli bättre, så småning om :)
och glöm inte att jag snart får in min system kamera, då jävlar kommer det bli bilder!


Kommentarer
Postat av: Elin

Taack vad snällt. Nu blev jag lite glad ;) Den verkar vara populärast helt klart. Men du, snart kommer tidningen ut! Weei

2009-04-15 @ 21:55:54
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0