åh fan vad jag längtar till sommaren nu!

Gick ner till träningen, men tränade ej som sagt. Men det var kul att kolla på, för det var ju inte direkt kallt ute. efter träningen gick jag cissi madde och angelica en promenix upp till stigen, sen gick jag och cissi vidare upp mot schteekiga stesö!!! Och eftersom jag nu verkligen bestämt mig för att sattsa på fotbollen igen så blir det ju bara bättre, VI SKA TILL GÖTET OCH GOTHIA CUP! längtar längtar längtar!!!!! kommer bli oslagbart alltså, satan :D men det var allt för mig, och jag är tjockis tycker jacob! han ska få spö! mmm

Och här är en bild på galet snygga karoline som stylade mig och
elin på plåtningen! visst är hon cool!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0