Tjaa!

Haft en bra helg? min har varit hela okej tycker jag :) min söndag började med att jag vaknade upp hos roddan, han sover ju som vanligt mycket längre än mig, och eftersom han skulle plugga så åkte jag till min morbror och hans tjej i hammarby sjöstad! När jag kom dit så tog vi det bara lungt, ullis (morbros tjej) syrra kom också dit, och då åkte alla iväg till skärholmen centrum och åt på kina resturang! Efter att ha strosat runt där ett tag så åkte vi vidare till Årsta fältet och gick en promenad med hundarna, dom blev helt överlyckliga, fin väder hade vi också!
(Juste, Jeppe (min morbror) och ullis (hans tjej) har ju nyss fått barn, MOA, så jobbigt söt!!)
Efter att ha varit i Årsta så åkte vi iväg till Solna Centrum, där tog vi en fika pause med kaffe och paj! mums...
Sen var alla rätt trötta efter ha åkt runt och gått hela dan, så då åkte vi hem till H sj igen och tog det bara chill.
Klockan halv åtta så körde jeppe hem och jag är helt slut efter denna dag. Hoppas eran söndag också varit toppen! För det har min varit :)
Lite bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0