tisdag morgon

Hej på er, och godmorgon framför allt. Nu är väll alla i skolan skulle jag tro, eller många iallafall. Jag har sån lyx att jag börjar 12:50 på tisdagar, lite vääl sent tycker jag, men det är ändå himla skönt, bara kunna slappa och ta det lungt på morgonen, inte behöva stressa och hela den grejjen. aa, vi börjar då kl tio i ett och slutar kvart över fyra idag.
Så vad händer idag då? Börjar med svenska (shit, måste läsa klart och redovisa min bok), sen matte och till sist engelska, där våran lärare måste vara den slappaste lärare på denna jord, just nu kollar vi på teckande robin hood hehe.
Efter skolan tror jag att jag åker till roddan, sover också kvar där skulle jag tro. Får se vad vi hittar på, måste dock plugga tror jag... suck. Hursomhälst, ha en bra dag!

PS: Bajen vann igår, inget oväntat direkt ioförsig, Så nu är jag och amanda väldigt, väldigt glada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0