söndag och måndag

Hejsan! måndag idag då, och man är leeedig, så himla najs, känner att jag kan andas ett tag nu, inte behöva tänka på skola och plugg, utan bara koppla av och göra lite som man själv känner.
Hur som hälst så har min helg varit bra, men lugn. Igår va jag i vällingby hos jeppe, ullis och moa, var där redan vid 11 typ, att åka komunalt tog mig nästan precis 55 min haha, från dörr till dörr :) Jeppe kom och mötte mig på vägen, och vi satte oss direkt lata framför tvn. Efter typ 40 min kom ullis och Therese(ullis lillesyrra syrra, min polare). Vi tog det väll bara chill till en början, gosade med lilla moa och satt på ballkongen med jämna mellanrum ;). Vid middagstid gick vi och beställde pizza, alltid lika gott, tog en med tomat och mozarella ost, mmmmm. Vi kollade 1408, fear factor, nån action film, make me a supermodel aa, det mesta, vi såg t.om ensam mamma söker, haha fråga oss inte varför ;D Senare körde jeppe mig till bromma där jag sov hos mig mormor:)
Idag då, har också tatt det lungt, vaknade runt 10 tiden då mormor hade gjort smoothie med blåbär banan och havre åt mig, va så himla gått + att det är nyttigt. Senare gick vi långpromenad med vovvarna i det sköna vädret genom bromma.
Efter promenade åkte jag hem, först en sväng förbi stan och sedan till Älta skola där jag hämtade upp bror min.
När vi väl är hemma upptäcker jag dock att mina nycklar inte är med, så vi får åka hem till min pojkvän och vänta tills mamma kom hem. Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar, är helt utsvulten. på återseende ;D
Lite bilder från igår och idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0