seeeg!

godmorgon, god middag, för mig är det nog mer godmorgon. Haft en bra fredag föresten? Min var väll hel okey!
Sara hade ju tjejmiddag igår, de va skit mysigt! Det var jag, amanda sandra ellen sal (cecilia) och sara! Jag kom dit ungefär vid halv sex, va där typ en och en halv timme innan dem andra komma. Sara och Agneta hade gjort jätte fint, allt var städat, brasan var tänd, och det luktade mat när man kom in, Och vet ni vad vi fick? Ni kommer döö!
Till förrätt fick vi en rostad brödbit med skagenröra, salllad och coctailtomater. Varmrätten bestod utav grillat kycklingspätt, jasmine ris, jordnöts sås, sallad och fetaost, de va hur jäkla gott som hälst! Dryck besotd av vitt vin, mumsii! Sen till efterätt så fick vi -haha- misslyckad brownie från ica med extremt misslyckad grädda som Sandra hade försökt vispa ihop, puckot häller i mjölk när hon ska vispa, så grädden vart helt lös haha! Men helt okej var den väll...
Vi satt och snacka skit, skrattade, sjöng till massa låtar, kollade på idol reklamen i början, (sandra var med i typ en halv sekund), SEN, runt kvart i nio när vi hade förat lite, så drog vi vidare mot stan och sedan till mälar höjden. Vid slussen möte vi ytterligare 4 tjejer, alla skit gulliga, och drog sedan iväg. Kvällen slutade helt okej, Jag och sara drog hem till henne på söder där vi sedan somande på tre röda, aa efter ett tag iallafall haha. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0