onsdag

Hejhej! Gud vad denna vecka ska gå långsamt. I vanliga fall brukar veckora gå jätte fort, men nu när vi bytt schema så blir det helt plötsligt tvärt om, jobbigt värre. Hur som hälst, vad har hänt idag? Slutade skolan med datakunskap kl 14:40, tog bussen från gulmarsplan där jag träffade Linnea :D Va kul att träffa henne, har inte sett henne på år och dar haha! Nej men skit kul, så jävla gullig tjej!
Men när jag kom hem så städade jag iallfall my rooooom, sen kom roddan och Dante(lillebror), som roddan tydligen hade varit och hämtat ;P tillsist kom mamma och började laga käk, vart kykling och bulgur med wook grönsaker och curry sås, riktigt gott. Efter det vart det slapp framför tv, sen åkte roddan hem. De va min dag, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0